• "יפוצו" – הארגון שמביא את דבר הרבי לציבור החרדי

      צפיות
      2057 וידאו

      "יפוצו" – הארגון שמביא את דבר הרבי לציבור החרדי



      Error: Contact form not found.

      ארגון "יפוצו" קם לפני שנים אחדות במטרה להביא את דבר הרבי לריכוזים החרדיים בארצות הברית ובארץ הקודש.

      מידי שבוע מודפסים 22,000 עותקים של גליונות 'אחרית הימים'. 9,000 מתוכם מחולקים בארה"ב על ידי צוותות של 'יפוצו' – כאשר מידי שבוע יוצאים מבית חיינו 8 רכבים עם בחורים שמתפרשים באיזור ניו יורק (פלאטבוש, ווילימסבורג, בארא-פארק, מאנסי ולייקווד – בכל מקום לפחות כ100 בתי כנסת).

      גולת הכותרת של הפעילות ע"י התמימים היא כמובן הקשר האישי, כל רכב שיוצא לשכונה, משמש כבית חב"ד בשכונה אליו הוא נוסע. התמימים הם הכתובת לכל עניין חבד"י, מהם מבקשים לקנות ספרי חסידות, אותם שואלים כל שאלה שיש בדרכי החסידים,שולחים בחורי ישיבות לשיעורי חסידות ומעל לכל הם יוצאים מידי 'יומא דפגרא' לחסידיש'ע פאברענג'נס בשכונות 'שלהם'.

      בארץ הקודש הגליונות מחולקים על ידי צוות של מתנדבים בערים: בני ברק, ביתר, בית שמש, ירושלים, צפת, חיפה, פתח תקווה, רחובות, חצור ועוד, הגליונות מגיעים לרוב השכונות החרדיות ברחבי הארץ.

      לבד מכך ישנם חוברות הרואות אור בקשר עם ימים מיוחדים שסוחפות תגובות נלהבות בציבור החרדי. ישנם מקומות רבים בעולם בהם תושבי האיזור מדפיסים בעצמם את הגליונות כגון מלבורן, אוסטרליה. לונדון, אנגליה ועוד.
      וזאת מלבד המקומות אליהם אנחנו שולחים בדואר כגון בלטימור ד.ס, מונטראול, קנדה ועוד.

      כל הפעילות ממומנת על ידי תלמידי התמימים ד770 בסיוע תרומות, ובשלב זה מתכננים בארגון להתקדם הלאה ולהפיק גליון המודר המעביר את ערכי החסידות לנוער וכן להוציא ספרים בענייני חסידות מותאימים לציבור זה.

      תגיות:

      פנה אלינו בנוגע לכתבה זו