• האפליקציה שמשנה את עולם ההובלות • צפו

      צפיות
      509 וידאו

      האפליקציה שמשנה את עולם ההובלות • צפו



      Error: Contact form not found.

      כיכר השבת

      בבואם לעבור דירה, לקוחות רבים נתקלים לעתים קרובות בחוויית שירות ירודה בתחום ההובלות: הזמינות אינה אטרקטיבית דיה, ופעמים רבות המחירים יקרים מהצפוי. גם למובילים עצמם יש בעיות רבות, בהן ניצול לא יעיל של זמן העבודה ומחסור חמור בנהגים בענף.

      היישומון 'טרנזיט' החדש, שישדך בין המוביל לבין הלקוח, יאפשר לו לקבל מגוון אפשרויות הובלה לפי קרבה גאוגרפית, גודל המשאית, לוח הזמנים של המוביל ואופי ההובלה. גם המובילים ירוויחו, בעיקר בזכות יכולתם לשלוט בזמן ולהעניק שירות על פי מיקומם וזמינותם.

      השימוש באפליקציה פשוט מאוד – הלקוח מזין את פרטי ההובלה למערכת, כולל כתובת ויעד, תחנות עצירה בדרך ותמונות של הפריטים. בד בבד שולחת האפליקציה את פרטי ההובלה למובילים הנמצאים באזור המוגדר, ואלה שולחים הצעת מחיר ללקוח. רק לאחר בחירת המוביל והסיכום איתו, יזין הלקוח את פרטי התשלום.

      מאחורי המיזם עומד ר' אליהו ממן, יזם הייטק ששימש בעברו שליח חב"ד בברזיל וניהל את ישיבת חב"ד בחולון. והוא מספר ל"כיכר הייטק" כי 'טרנזיט' היא אפליקציה שמחברת בין לקוחות פרטיים ולקוחות עסקיים לבין מובילים וחברות הובלה ובזמינות מיידית של עד 90 דקות בלבד. "החזון של טרנזיט," מספר ממן. "הוא להיות ה'אובר' של עולם ההובלות ולעשות מהפכה במחירים בשירות ובזמינות והכל בלחיצת כפתור אצלכם בנייד".

      תגיות:

      1. אפליקציה מצוינת, עשיתי דרכה הובלה בחרתי את המוביל הזול ביותר שירות אמין ומקצועי ממליצה

        חני
      *רק תגובות מתאימות יתפרסמו