• "פשוט": סינגל חדש עם קליפ אנימציה מרהיב של זבולון נתנוב

      צפיות
      965 וידאו

      "פשוט": סינגל חדש עם קליפ אנימציה מרהיב של זבולון נתנוב



      Error: Contact form not found.

      הזמר והיוצר החב"די ר' זבולון נתנוב מנחלת הר חב"ד, שפרץ לתודעת המוזיקה היהודית עם צימאון, סינגל שהביא עמו משב רוח מוזיקלי אחר ורענן. כעת, משחרר נתנוב סינגל שני המלווה בקליפ אנימציה מרהיב התומך במסר השיר פשוט. מילות השיר נכתבו בהשראת עיסוקו כשליח הרבי ביישוב תימורים הנהנה מתמהיל קהילתי של "יהודים פשוטים" השמחים במקומם • מילים: זבולון נתנוב ואילן דמרי | לחן: זבולון נתנוב | עיבוד וניהול מוזיקלי: נאור כרמי • להאזנה

      הזמר והיוצר זבולון נתנוב, שפרץ לתודעת המוזיקה היהודית עם צימאון, סינגל שהביא עמו משב רוח מוזיקלי אחר ורענן. השיר כמו יוצרו, יצרו סקרנות רבה בקרב מביני דבר ואוהדי מוזיקה יהודית מקורית.

      הצלחת צימאון הביאה את נתנוב לקדמת הבמה, תרי משמע. הוא לא נח מאז, כתב והלחין שירים נוספים בסגנונו האישי והבלתי שגרתי ובה בעת המשיך להופיע באירועים ולצבור קהל אוהדים למוזיקה היהודית הייחודית שלו. כעת, משחרר נתנוב סינגל שני המלווה בקליפ אנימציה מרהיב התומך במסר השיר פשוט.

      מילות השיר נכתבו בהשראת עיסוקו של נתנוב כשליח חב"ד ביישוב תימורים הנהנה מתמהיל קהילתי של "יהודים פשוטים" השמחים במקומם. מדי יום פוגש נתנוב דמויות שהפיחו חיים במילות השיר והפכו אותן למסר חזק של תום ופשטות.

      "פשוט", בעצם זועק את הפשטות. מאותו מקום של יהודי המנטרל משחקי כבוד, שמשתיק את הרעש והצלצולים שמזמנים החיים והשגרה, ושזוכה בשמחה אמתית. באופן נדיר, נולד הלחן בסמוך למועד כתיבת המילים, עובדה ששילבה הרמוניה קסומה בין המסר האופטימי לניגון הקליט. לאורך הקליפ מדלגת דמותו של "היהודי הפשוט" בין אפיזודות אנימציה שונות הממחישות את המסר באופן מדויק ויפה לעין.

      מילים: זבולון נתנוב ואילן דמרי | לחן: זבולון נתנוב | עיבוד וניהול מוזיקלי: נאור כרמי

      תגיות:

      1. אחלה מטורף.!!!!!

        יוסף ואקנין נצרת בנשמה
      2. אחלה שיר אהבתי אחלה זמר

        משתמש אנונימי (לא מזוהה)
      3. יגיע רחוק

        משתמש אנונימי (לא מזוהה)
      4. שיר יפה אהבתי לסגנון!!

        משתמש אנונימי (לא מזוהה)
      5. מקצועי מאוד! בהצלחה!

        י
      6. אהבתי תסגנון

        אוריושש
      7. יפה!!!!!!!!!

        מהמם
      8. רמה גבוהה!

        סוף הדרך!
      9. יפה מאוד. בהצלחה

        משתמש אנונימי (לא מזוהה)
      *רק תגובות מתאימות יתפרסמו