• הושקה הפקת הוידאו המושקעת: מי יעצור את השמש?

      צפיות
      2042 וידאו

      הושקה הפקת הוידאו המושקעת: מי יעצור את השמש?



      Error: Contact form not found.

      בשורה משמחת לציבור אנ"ש והמקורבים, בימים אלה החלה, הפצתה של יצירת הווידיאו החדשה – מי יעצור את השמש – הפותחת בסיפורו של ג' תמוז שנת ב' אלפים תפ"ח, למן הרגע בו עצר יהושוע בן נון את השמש, מעל גבעון.

      מנקודה זו התכנית ממשיכה לאורך 46 דקות, על משמעות המושג "נשיא הדור" ומציגה לצופים דמויות בולטות של נשיאי ומנהיגי ישראל לאורך ההיסטוריה ועד לנשיא דורנו והמסר המרכזי שלו אודות דור הגאולה.

       התוכנית, המורכבת מ9 פרקים  מתומצתים וקליטים, זכתה לצד הסכמת הרבנים, עליה עוד נרחיב בהמשך, גם לשבחים רבים בשל איכותה הגבוהה ("הנשיונל גיאוגרפיק החסידי").

      היא בוצעה בידי צוות  של אנשי מקצוע מהשורה הראשונה וכעת, הם נמנים עם ציבור חסידי חב"ד ומבקשים לתרום את תרומתם המקצועית לאחדות המחנה ולהעמקת ההבנה של כל אחד מאתנו, בנושאים החשובים ביותר העומדים על סדר יומו של כל חסיד באשר הוא.

      התכנים שבסרט מבוססים על מקורות חז"ל בכלל ותורתו של הרבי בפרט. (אל הסרט נלווית חוברת בה מופעים הטקסים המקוריים עליהם מבוססים התכנים המוצגים בו).

      21 שנים חלפו מאז היום האחרון בו ראינו את הרבי, 24 שנים מאז ששמענו "עשו כל אשר ביכולתכם להביא את משיח צדקנו". וחסידים מטריחים את עצמם כל העת, במחשבות, מה לעשות כדי להביא משיח בפועל ולהתראות שוב עם הרבי .

      בדיון של קבוצת אברכים  שהתאגדו תחת השם 'ברכנו אבינו', עלה הצורך להגביר את רגש ההתקשרות  של אנ"ש לנשיא דורנו, ובעיקר, לתת לאנ"ש כלי איכותי להעביר את הנקודה הפנימית הזו אל המעגל הבא.

      כלומר, הורים לבני ביתם, מחנכים לתלמידיהם, ושלוחים למקורבים שלהם, לחבר אותם אל החוויה הפנימית של ההתקשרות לרבי ולהכניס אותם למעגל הפנימי של חסידי חב"ד. ובס"ד לאחר השקעה רבה של ממון, גוף ונפש, הרעיון קרם עור וגידים והתגשם בדמות תכנית הווידיאו הנקראת – 'מי יעצור את השמש'.

      התוכנית, הוצגה בפני רבני חב"ד שעודדו וברכו על היוזמה החדשה ונתנו בה את אמונם.

      והנה כמה ציצוטים ממכתבי הרבנים: "סרט מושקע ואיכותי… באתי בזה להמליץ לכל אחד ואחד להשתתף ולצפות בתוכנית הנפלאה".  "ריכזו חומר רב בנושא 'נשיא הדור ועניינו בעולם…". "…מצגת אשר רואים שהושקעה בה עבודה גדולה והרבה מחשבה, ערוכה בטוב-טעם".קטעים נפלאים אלה לקוחים מתוך המודעה המצורפת בזאת ובה פרטים כיצד ניתן להשיג ולרכוש את הסרט המדובר.

       

       

       

      המלצת הרב רוט שליטא-page-001 המלצת הרב ירוסלבסקי שליטא_1-page-001 המלצת הרב וילשאנסקי שליטא-page-001 המלצת הרב דיסקין שליטא-page-001 מודעה לבתי כנסת Poster A5 3mm bleed-page-001

      פנה אלינו בנוגע לכתבה זו