• ישיבת קרית גת נערכת למסע אל עבר הבניין החדש

      צפיות
      485 וידאו

      ישיבת קרית גת נערכת למסע אל עבר הבניין החדש



      Error: Contact form not found.

      שבועות ארוכים של היערכות הולכים להגיע לשיאם ביום רביעי הקרוב, עם פתיחתו של קמפיין ההתרמה הגדול לטובת ישיבת תו"ת בקריית גת. הישיבה, שפועלת בעיר כבר עשרות שנים והעמידה עד היום מאות רבנים, שלוחים, מחנכים ופעילים מרכזיים במוסדות אנ"ש, נהנית בשנים האחרונות מתנופת צמיחה.

      בשלל מוסדותיה של הישיבה – מהמתיבתא דרך הישיבה ועד לכולל האברכים, לומדים כיום למעלה מ-500 תלמידים כ"י והמבנה הקיים כבר צר מלהכיל את הפעילות הרבה. בפנימייה אין די חדרים והישיבה שוכרת מספר דירות ברחבי העיר כדי לשכן בהן את התלמידים, וגם ב"זאל" ובחדר האוכל מורגשת מצוקת מקום.

      "הצפיפות היא סימן מצוין" אומר לנו הרב משה הבלין – "זה אומר שב"ה גדלים ומתפתחים, כמו חסיד אמיתי שיודע שדריכה במקום היא בעצם נסיגה. ואם צומחים – צריך לצמוח בכל המובנים ולהרחיב את גבולנו".

      בכדי לגייס את הסכום הדרוש להקמת הבניין, יצאה הישיבה בקמפיין נרחב לקראת ימי ההתרמה שיתקיימו בשיתוף אתר "שקל הקודש", תחת הסיסמה "אנו בונים ללב שלך". במטה הקמפיין סיפרו לנו על המבצע: "לכל אחד שנחשף לפעילות הישיבה יש פינה חמה בלב עבורה. בין שמדובר בבוגר הישיבה, הורה לתלמיד, מישהו מאנ"ש שביקר בישיבה, תושב העיר וכו' וכו'. כעת, כשאנו עומדים בפני בנייה – אנו יודעים שנצליח רק בזכות הלב הרחב והחם של כלל תומכי הישיבה".

      ימי ההתרמה יחלו אי"ה ביום רביעי הקרוב בשעה 8:00.

      תגיות:

      1. יפה מאוד בעזרת השם יצליחו

        החפץ בעילום שמו
      *רק תגובות מתאימות יתפרסמו