• איך מגייסים עוד כ-1,000,000 ש"ח בתוך 18 שעות?

      צפיות
      485 וידאו

      איך מגייסים עוד כ-1,000,000 ש"ח בתוך 18 שעות?



      Error: Contact form not found.

      הרב ויצהנדלר עונה על שאלת המליון: איך מגייסים עוד כ-1,000,000 ש"ח בתוך 18 שעות? • גיוס כספים הוא מהמלאכות החמורות תמיד, בוודאי כאשר בד בבד ביחד עם קמפיין "עולים קומה" של תות"ל ראשון לציון, מתקיימים כארבעה קמפיינים נוספים לראש הישיבה הרב שמעון ויצהנדלר יש תשובה ברורה: מעמדי חלוקות לצדקה של הרבי מלך המשיח הם מקור הכוח וההשראה של חסידים לא להפסיק לחלק • לתרומה מאובטחת לחצו כאן צפו בדבריו של ראש הישיבה

      גיוס כספים הוא מהמלאכות החמורות תמיד, בוודאי כאשר בד בבד ביחד עם קמפיין "עולים קומה" של תומכי תמימים ראשון לציון, מתקיימים כארבעה קמפיינים  נוספים.

      לראש הישיבה הרב שמעון ויצהנדלר יש תשובה ברורה: מעמדי חלוקות לצדקה של הרבי מלך המשיח הם מקור הכוח וההשראה של חסידים לא להפסיק לחלק.

      נתינת צדקה היא הסמל של דור הגאולה, כמו ששגור על לשונו תמיד של הרבי מלך המשיח באותן המעמדות; כפליים לתושיה, נאך און נאך.

      כחסידיו של הרבי מלך המשיח, אנו מחפשים בכל דבר ובכל תחום את חוד החנית, את הנקודה הפנימית וה'עצמית' ביותר. את ה'תכלית' וה'מכוון' העמוקים ביותר.

      והנה, חברו להם בלינק אחד כל אותם ענינים דגולים שהרבי מכוון ומורה, תמימים, לימוד התורה, עניני גאולה ומשיח ומבצעים.

      קמפיין "עולים קומה" של תומכי תמימים ראשון לציון נכנס ליומו השלישי וב"ועד הבוגרים" שנטלו על עצמם את הפעלת הקמפין מעודדים נוכח ההיענות האדירה של אנ"ש. "הדבר רק מוכיח על ההערכה וההוקרה של מאות הבוגרים ומשפחותיהם כמו כללות אנ"ש בישיבה ותלמידיה. 

      הנהלת הישיבה לא שוקטת וכבר עם הסכומים שנכנסו החלו בפועל את שיפוץ פנימיית תפארת לוי יצחק" על שמו של המשפיע הבלתי נשכח הרב חיים לוי יצחק גינזבורג ע"ה.

      תשתתף כה'-כז' מנחם-אב.

      לתרומה מאובטחת לישיבה של הרבי תות"ל  חב"ד ראשון לציון לחצו כאן

      *תרומת הצדקה שלך נכנסת ישירות לחשבון בישיבה ואינה עוברת דרך חב' תיווך!

      תגיות:

      *רק תגובות מתאימות יתפרסמו