• ה"צדיק" שלנו פותח כיתות לימוד • הסיפור המלא

      צפיות
      9705 וידאו

      ה"צדיק" שלנו פותח כיתות לימוד • הסיפור המלא



      Error: Contact form not found.

      דקל כהן הינו בעל מקצוע בעל ותק ונסיון עשיר של מעל עשור. את ההכשרה המקצועית ולימודי התעודה רכש במכללת מישלב וכמו כן, מבצע קורסים והשתלמויות במידת הצורך כדי לעמוד בתקנים ובטכנולוגיות הכי חדשות בתחום המנעולנות ומספק שירות מקצועי ברמה גבוהה לאלפי לקוחות מרוצים ברחבי הארץ. במהלך עבודתו זכה להשתתף בתוכנית הטלוויזיה "יצאת צדיק" בעונה החמישית, בה יצא צדיק וקיבל תעודה המעידה על האמינות והמקצועיות אשר מעניק ללקוחותיו.

      דקל כעת פותח כתות לימוד למנעולנות במוקדים: רחובות, כפר חב"ד ורמת אביב, בהם יעניק לתלמידיו את כל סודות המקצוע, הידע הדרוש ותעודת הסמכה בינלאומית מעמותת המנעולנים. השירותים אותם דקל מציע כוללים:

      – פריצת רכבים בשיטה מתקדמת במהירות ובזמינות.

      – פריצת והחלפת כל סוגי המנעולים.

      – שירותי פריצה והרכבה למנעול שבת (מכני).

      – החלפת כל סוגי הצילינדרים והתקנתם.

      – הוספת מנעול עליון בדלת (מנעול כספת ע"פ דרישות חברות הביטוח).

      – התקנת ופריצת כספות בבית ובמשרד.

      מנעולים וצילנדרים לדלתות:
      בכל דלת בין אם היא בכניסה לבית או בתוכו, מנעול עליון/כספת מהווה יתרון במיגון וכמו כן כנגד פורצים. למנעול כספת עליון היום יש מספר שמות שונים: מנעול כספת, מנעול גו'אל, מנעול עליון ועוד. לקוח שמעוניין למקסמם את רמת המיגון של הדלת בביתו לרמה גבוהה יותר, יכול להוסיף מנעול כספת בדלת ולהינות משקט ושלווה והרגשה בטוחה יותר. כמו כן, ישנו מבחר של סוגי צילינדרים, מהפשוטים ועד לאיכותיים והמשוכללים ביותר. הצילינדרים הפשוטים נותנים מענה לפתיחת וסגירת הדלת, אך אם זה הסוגר היחידי לסגירת הדלת אנחנו חשופים בפני פריצה שקטה וללא מאמץ רב. בעבר היה צורך לקדוח את הצילינדר ואף לשבור את הדלת, אשר מלווים ברעש ובזמן וגם לנזק – היום יש לפורצים כלים שמוזמנים מחן"ל, המאפשרים לפתוח את הדלת בדרך מהירה, שקטה, וללא כל נזק.

      התקנה ופריצת כספות:
      דקל מתמחה בפתיחת כל סוגי הכספות: דיגיטליות, מכאניות, ביומטריות וכמו כן, כספות משולבות בשיטות החדשניות ביותר ובמקצועיות הגבוהה ביותר. דקל כהן הינו בעל רישיון של משטרת ישראל ומומחה במגוון רחב של שירותים הקשורים להתקנה והחלפה של מנעולי כספות של מגוון החברות וסוגים הקיימים בשוק. בנוסף, במידה ותרצו להתקין כספת חדשה בבית או במשרד – דקל כהן יספק לכם מענה לצורך שלכם.

      נעילת חלונות:
      יש לא מעט דרכים להגנה נבונה על הבית מפני פריצות בעת שהייה בו או היעדרות, ורובן פשוטות למדי. כל מה שצריך הוא רק להפנים וליישם. דקל יתקין לכם בבית מנגנון נעילה ייחודי המשפר משמעותית את הביטחון והבטיחות שלכם ובני משפחתכם על ידי נעילת חלונות. מנגנון נעילת החלונות מותקן בקלות תוך זמן מאוד קצר וישמור על השקט הנפשי שלכם ועל הבטחון של הבית שלכם.

      פריצה לרכבים:
      דקל כהן דוגל בפיתוח טכניקות עבודה יעילות, איכותיות ומתקדמות כדי לתת פתרון ברמה הגבוהה ביותר ללקוחותיו. דקל מומחה בפתיחת כל סוגי הרכבים בטכנולוגיות המתקדמות ביותר, ללא גרימת חבלות או נזקים, הן לרכב והן למנעול. דקל משתמש בכלים הטובים והחדשניים ביותר ללא פשרות מהחברות המובילות בתחום המנעולים ותמיד נמצא עם אצבע על הדופק של התפתחויות טכנולוגיות.

      מצלמות אבטחה ומערכות אינטרקום:
      דקל כהן מתקין מערכות אזעקה, מצלמות אבטחה, עינית חכמה לדלתות, אינטרקום, וקודנים. במידת הצורך ורצון לקוחותיו, יחד, ניתן לאפיין איזה מערכת ניתן להתקין ולהתאים את הפיתרון להגנה אפקטיבית על הבית ואו המשרד.

      אין אפשרות להגיב לכתבה זו.