• רולי דיקמן בשיר גאולה: "מיד הם נגאלים"

    הזמר רולי דיקמן עם שיר גאולה חדש • "הנה משיח עומד בפתח הנה הנה הוא בא"

    בתום 6 שנות עבודה בישראל וברחבי העולם, יצא לאור אלבום הבכורה "כח הרצון", של הזמר החסידי רולי דיקמן. האלבום הופק מוזיקאלית יחד עם אחיו המלחין והמעבד יואלי דיקמן.

    במהלך השנים הושקע מאמץ רב לאחד את מגוון השירים שהוכנסו לאלבום לאחר בחירה מההצעות שהתקבלו ממיטב גדולי המלחינים. השיר הראשון באלבום הוא "מיד הם נגאלים" על בשורת הגאולה, "הנה משיח עומד בפתח הנה הנה הוא בא".

    רולי דיקמן, שם דבר בתעשייה המוסיקלית ובאירועי התרבות התורניים ברחבי הארץ הפתיע באלבום החדש בשיתוף פעולה עם גדולי השמות בתעשיית המוזיקה – החל מדואט עם גדול הזמר החסידי, אמן הרגש מיכאל שניצלער ועד לזמר הטנורי דוד ד'אור. כמו"כ, נוטלים חלק המוזיקאים אלי קליין, אודי דמארי, יצחק אקר, יאיר שובל, שרולי ברונכר, יואלי דיקמן ואמרגנו עוזר דרוק.

    באלבומו הטרי נותן רולי טעם חדש למוזיקה החסידית, תוך שהוא משלב מגוון ז'אנרים באלבום אחד מושקע הכולל 12 רצועות. כל זה, לא לפני שטס במיוחד לוינה, על מנת להקליט את מקהלת ילדי וינה המלווים את אלבומו הערב.

    מפיק האלבום עוזר דרוק מסר: "במהלך הכנת האלבום החלטנו לתת הזדמנויות גם ליוצרים צעירים כפי שרולי קיבל בתחילת בתחילת דרכו לפני שנים. במקביל להצעות שהתקבלו מהיוצרים הוותיקים שהתוו זה מכבר את הקו המוזיקאלי שלהם קיבלנו מהצעירים משהו חדש שלא חוזר על עצמו ואף שילבנו בדיסק חלק מאותם הצעות שהתקבלו מהצעירים".

    המילים בשיר:

    עם ישראל הוא עם אחד, ומכל עם הוא מיוחד, נצעד ביחד בלי שום פחד, נושיט פה יד אל יד, קול יבשר את הבשורה זו בשורת הגאולה, הנה משיח עומד בפתח הנה הנה הוא בא.

    פזמון: אם ישמרו כל עם ישראל שתי שבתות תמימות מיד הם נגלים, בוא אתקרב אליך וגם אתה אלי, נעשה פה נחת רוח לה' יתברך מיד הם נגאלים.

    עם ישראל הוא עם אחד, ומכל עם הוא מיוחד, נצעד ביחד בלי שום פחד, נושיט פה יד אל יד, והנה השעה קרובה, וכבר תבוא הישועה, קול דודי הנה זה בא הגיע השעה.