• המטפל הרגשי בסינגל שישי: "עולם הבא"

    המטפל הרגשי מרדכי רוט בסינגל חדש: "עולם הבא" המדבר על יהודי קדוש שלא נכנע וחי חיים מלאי אמונה! • מילים ולחן: מרדכי רוט. עיבוד והפקה: ראובן חיון • להאזנה

    מרדכי רוט מספר לחב"ד אינפו איך הגיע לכתיבת והלחנת השיר:

    לכל אדם יש התמודדויות בחיים מי פחות ומי יותר, אבל כל אדם בעולם מתמודד עם קושי כזה או אחר בחייו.

    פגשתי לפני תקופה יהודי שהתמודד עם קשיים רבים בחייו. תחשבו על זה ישנו אדם שכואבת לו הרגל נו.. איכשהו הוא מתמודד, אבל תארו לכם שאדם סובל מכאבים גם ברגליים גם בידיים ובכל מקום בגוף שלו. זה מה שהיה לאותו יהודי הוא התמודד עם כל כך הרבה קשיים פיזית, נפשית ורוחנית.

    לעולם לא אשכח את המשפט שהוא אמר לי מרדכי, אין לך מושג כמה שנים הרגשתי בודד ולבד בעולם, כמה קושי היה לי בחיים, עד לאותו יום בו קיבלתי את האור של האמונה בבורא עולם. אמונה פשוטה וחזקה ש"אין עוד מלבדו" ושרק השם יתברך מנהל את העולם ושכל מה שקורה עם החיים שלי הוא לטובה, וזה פשוט שינה את חיי מן הקצה אל הקצה, הרגשתי ש"השם צילי על יד ימיני". כל זה התחיל מלימוד יום יומי בספר חובת הלבבות בפרק שער הביטחון.

    היום אני מרגיש שרק אחד איתי וזה בורא עולם שהוא איתי בכל שניה ושניה, ואני לא מפחד מאף אחד בעולם חוץ מהשם יתברך.

    באותו לילה תפסתי את הגיטרה אמרתי לעצמי איזה קדוש אותו יהודי. חשבתי לעצמי שבאמת אי אפשר לעבור את החיים האלה אלא רק עם אמונה חזקה בבורא עולם וחיי האמונה, הם באמת החיים הכי מאושרים בזה ובבא. ואז.. המילים והלחן של השיר נחתו עלי היישר ממרומים.

    השיר מוקדש לכל יהודי שנמצא בכל מקום שהוא קשה לו ומרגיש לבד בעולם. שיזכה לחיי האמונה וירגיש שהשם איתו בכל מקום ובכל מצב.